zondag 14 november 2010

Abraham

Toen de buurvrouw vrijdagochtend de post ging pakken schrok ze zich een ongeluk van deze vent die bij ons in de voortuin zat!!!! Hahaha..... Hij zat daar voor jan z'n vijftigste verjaardag. Om het te vieren zijn we gezellig met de kinderen uit eten geweest.
Ik heb nog gescrapt maar het één kan ik nog niet laten zien en het ander is nog niet af. Wel heb ik een minialbum dat ik een paar jaar geleden al gemaakt heb aan de slideshow toegevoegd (was ik vergeten er bij te zetten), en een nieuwe slideshow in de zijbalk gezet met ATC's en kaartjes die ik ooit gemaakt heb.
Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Gelukkige 50ste Jan!
    Goh, het is veel te lang geleden dat ik nog een keertje je blog bezocht had, en ik heb veel moois gemist! Al je werkjes zijn super!!!
    xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal Jan! Ik heb net je slide show zitten bekijken - er komt veel moois voorbij hoor! Ik zag ook weer de zentangling langskomen.. moet ik toch ook weer eens oppakken, dat was zo leuk om te doen! Geniet van de zondag - het is hier eindelijk gestopt met regenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd!!! Enne ik zou geloof ik ook schrikken!!!

    BeantwoordenVerwijderen