woensdag 8 december 2010

Stacey en Pascal.

Een layout met foto's van de trouwdag van mijn nichtje Stacey en haar Pascal, gemaakt met sketch 12.02 van Stetchy thursdays. Het papier (dat ik dit weekend van Kim heb gekregen) is circa 1934 van Cosmo Cricket. Verder heb ik drie kleuren verf gebruikt, stickles de naaimachine, zwart kant, schilderstape, hartjes, stempels, een touw met fijne kraaltjes, drie blingsteentjes, 1 thicker en geel borduurgaren!

En op onderstaande foto nog een home deco (of schrijf je home decor), gemaakt voor de DT call van De Scrapheap. Nu sinterklaas terug is naar Spanje kan ik hem wel posten. Het hart komt van de Action en is hier en daar geverft met gesso. Daarna bespoten met rode en groene glimmermist. Omdat het binnenste hart er niet meer zo mooi uit zag heeft Jan die voor mij opnieuw geverft met schoolbordverf. De sneeuwsterren zijn geknipt uit papier van Making memories, Noel. Ook de meeste bloemen zijn hier van gemaakt, de overige van papier uit een oud boek. Een paar kaartjes van Tim Holz en drie kerst prentjes er bij geplakt. En als laatste een velours lint er aan vast geknoopt om het hart op te kunnen hangen. De kerstwens geschreven en m'n eerste kerst decoratie hangt in huis. Nu de rest nog!!!!! In ieder geval ga ik dit weekend de kerstboom kopen............

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 opmerkingen:

  1. WAt een prachtige layout Maja! Mooi, die opgeschuurde foto's en dat bling-draadje (?) eromheen. Je home deco is ook leuk! Ik ben helemaal niet zo van het X-mas decoreren maar dit weekend mag ook mijn witte 'pinkellichtjes-boompje' naar beneden! Geniet van het decoreren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie layout zeg!! Leuk hoe je dat parelsnoertje om de foto hebt geknoopt.
    Heel origineel.

    Wat een goed idee om schoolbordverf te gebruiken. Dat is nog eens creatief!
    Succes met je DT-call.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi!
    That's and awesome LO! Love the pattern paper you used, it's beautiful. Have a great day!

    Sherrie
    My Journal
    http://sherriesjournal.blogspot.com/2010/12/sketchy-thursday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend gave LayOut!! en heel erg gaaf papier, ik vind het voor een trouwlayout eens heel wat anders, super hoor.
    en je home deco project voor de DT call is ook ontzettend leuk! die heb ik nog niet geplaatst op mijn blog, wist niet of dat mocht... maar dan zal ik dat ook eens doen.
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden Maja!!! En je home deco (volgens mij is het deco) is ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful lo!!! I loveeeeeeeee the photos and the lace! Thanks sooooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love how you used the Cosmo here, it's really gorgeous! Thanks for joining the Sketchy Thursdays fun this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maja, wat een super leuke layout !!
    Ook de materialen die je hebt gebruikt, echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Maja! Super hoe je dat mooie papier hebt gebruikt!En je X-mas hart is helemaal geweldig!Gaaf idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal geweldig Maja, een prachtige lay out en je hart vind ik helemaal geweldig. Wat mooi gedaan!!!!
    Enne kanjer, je bent DT'er bij de scrapheap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super gewedig Maja. Iets om trots op te zijn. Heel veel plezier daarmaa, Nu kom ik zeker een keer een workshopje bij je doen!

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maja, jij ook van harte gefeliciteerd met je dt-lidmaatschap, of hoe zeg je dat eigenlijk? super gaaf he!!
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha volgens mij zaten we tegelijk te bloggen of zo, want nu zie ik jouw reactie ook bij mij staan! ja ik vind het ook echt super gaaf! en ik heb er ook veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen