woensdag 18 mei 2011

Kim leert......

Een LO gemaakt als voorbeeld voor de Never Ending Challenge op het forum van De Scrapheap. De opdracht is; maak een LO en gebruik hierop verpakkingsmateriaal. Het materiaal dat ik gebruikt heb is bubbeltjesplastic (mee gestempeld) en de journalingspot onder de kleine torso is een kaartje dat vast zat aan de grote torsostempel van Prima. De ondergrond is craftcardstock, waarop is gestempeld, geverft en gedoedeld. De foto is vastgenaaid op het dessinpapier van Cosmo Cricket en daar omheen is weer geborduurd. De chipboard embellishments zijn zwart geverfd, de bloem is gemaakt van vilt en een knoop. Verder heb ik nog lint, touw en een stukje fiber gebruikt.

Dan wil ik dit mooie kaartje nog laten zien. Dit heeft Kim voor mij gemaakt voor moederdag.

Gekregen van Harald en Yolanda om lekker te badderen

Dit pakket gekregen van Niels en Kim. Ik ben dus weer lekker verwend vorige week. Natuurlijk heb ik van beide al iets gebruikt. Ik heb al een LO gemaakt met het nieuwe papier dat ik heb gekregen, maar die kan ik nog niet laten zien. Nog even wachten hierop.


En ik ga van 1 juni tot 31 aug op kamp!!! Nou ja niet echt, maar ik ga mee doen met Marit's Creative Summer Camp. Ik heb er zin in!!! Wil je mee op kamp kijk dan hier! Vergeet ook de challenge van Scrappassion niet. Je kunt nog inzenden tot het eind van de maand!! Misschien kom ik je bij allebei wel tegen. Tot Dan!!!!

5 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker verwend meis! Geniet ervan - maar dat zal zeker wel lukken! Wat een prachtige layout trouwens, al die technieken op de achtergrond maken het tot een mooi en kleurrijk geheel. Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en gave spullen!
    Geniet ervan...en je creaties werkelijk super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige LO Maja!! Ik ben helemaal wég van de achtergrond, echt zoooo mooi gemaakt!!
    Zoveel aandacht voor de kleuren en details! Wat ben je daar toch goed in!!
    En wat heb je heerlijke cadeaus gekregen meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave LO! Er is weer lekker veel op te zien! Enne veel plezier op het zomerkamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou willen dat ik kon naaien, ziet er altijd zo leuk uit op een layout/kaart.
    Layout ziet er heel creatief uit!
    Ik ga trouwens ook op kamp, dus we treffen elkeaar daar wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen