dinsdag 26 juni 2012

Dag # 8.

Opdracht # 8 van The 30 Day Journal Challenge. Als je het huis van je dromen kon creeeren hoe zou dat er uit zien.
Ik hoef het niet zelf te maken want mijn droomhuis bestaat al. Ik heb trouwens meer dan 1 favoriet huis, daar heb ik onder op de pagina een lijstje van gemaakt. Op het plaatje uit een oud tijdschrift staat een foto van een huis op het engelse platteland met een mooie cottagetuin erbij, mijn droomhuis!!!
Gebruikte materialen - Dylusionssprayinkt, gesso, schilderstape. thickers American crafts, vogel en tekststrip/ She Art Pink Paislee, witte uniposcapen, zwarte Sharpi, datumstempel, bloemetjespons.
Afgelopen zondag was er bij De Scrapheap weer een rommelmarkt. Samen met Kim lekker rondgesnuffeld. Natuurlijk wat leuke spulletjes op de kop getikt en wat nieuwe dingen in de winkel gekocht, waaronder een Stampotiquestempel. Tussendoor nog wat bijgekletst en hebben Kim en ik aangeschoven bij de mini workshop van Els, een muizenval à la Tim! Leuk is ie hè!!!
Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig huisje Maja... maar past er dan óók nog een atelier in? Of IS dat het atelier (en staat er een nog groter huis naast?) In ieder geval een leuke, creatieve pagina! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat droomhuis gevoel ken ik en nog sterker, mijn droomhuis staat te koop , maar helaas heb ik het geld er niet voor, als ij nog een zak met geld hebt of de loterij wint wil ik het je wel verklappen, Het is een heel mooie boerderij!!!
    Prachtig verwerkt, je droomhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie pagina en die muizenval is zo gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh yes this is definitely a dream house, and no mouse would dare to visit with this fabulous trap installed - what a brilliant idea x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is echt super super gaaf!! en ja... in zon huis wil ik ook wel wonen....

    BeantwoordenVerwijderen