zondag 16 oktober 2011

It's a nightmare!

Zoals ik in m'n vorige post al zei, heb ik een heleboel plannen. Één er van is beginnen met een art journal. Op het Art Journaling en Mixed Media forum is er iedere maand een challenge en voor de maand oktober is het thema; halloween. Ik heb eigenlijk niks met halloween. Hoewel, pompoenen en spinnen vind ik weer wel leuk. Een echte uitdaging dus...............

Dit is hem geworden, de eerste pagina in mijn artjournal. Kon ik meteen de nieuwe template van Balzer design uitproberen. Daar heb ik de sterren mee gemaakt. De pagina is eerst helemaal zwart geverfd, een witte maan geschilderd en er dan kleurloze gimmermist over gespoten. Op de foto is het niet zo goed te zien maar het heeft een heel mooi effect! Het skelet, de hand en pompoenen zijn geknipt uit een vel van Cosmo Cricket, de stickers zijn van Basic Grey. Onder de pompoenen zit een stuk angelwire geplakt. Op de "ogen" dotjes gezet met een zwarte perlen pen. Voor de rest wat omlijnt met een zwarte identi-pen en witte signo uniball pen.

De vrijdag heb ik nuttig besteed door de keukenkastjes en laatjes schoon te maken. Iedereen kent dat wel denk ik, zo'n la waar alles in verdwijnt. Wij hebben er ook een!!! En die is nu heerlijk leeg en schoon!!! Een deel van de rommel heb ik op de tweede bladzijde van mijn artjournal vast geplakt en geniet. Veel meer dan een stuk wit cardstock, rode en zwarte identi-pen en een datumstempel heb ik hier voor niet gebruikt.
Dan nog een pagina. Vorig jaar was ik begonnen met een artjournal art quotes (had ik eigenlijk al een AJ). Deze bladzijde had ik ook gemaakt maar nog niet laten zien. Van de week had ik alle pagina's op het forum van De Scrapheap gezet en toen zag ik dat er een fout in zat. Ik ben ergens en letter vergeten. Het past wel goed bij de quote! Hihihi. Het wordt tijd dat ik er weer een paar op zoek om hier mee verder te gaan.
Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!

6 opmerkingen:

  1. Ja leuke dingen heb je weer gemaakt!!

    Effe over het AJ-croppen, samen knutselen. Kun jij door de week overdag ook??

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer LEUKKK!!
    Vooral de tweede, gemaakt met troepjes uit de keukenla... daar was ik zelf niet op gekomen maar het ziet er fantastisch uit!!
    Moest even zoeken naar je spelfoutje hoor... weet zeker dat ik ooit op een werk dezelfde fout heb gemaakt... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gaaf geworden je halloween bladzijde. Ik wil ook masks van Baltzer design haha. Ik heb Google chrome op mijn computer gezet dus ben aan het testen of ik nu weer wel reacties kan plaatsen overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaa! Het lukt weer om reacties te plaatsen. Ik zal Google Chrome er bij jullie ook opzetten zodat jij ook weer je volgers kunt zien op je blog. Het schijnt te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was nieuwschierig naar je header, las het berichtje op het forum ;)
    Die is gaaf zo !
    En ik heb je pagina's ook nog eens rustig kunnen bekijken...vooral die met de troepjes uit je keukenla...super !!

    BeantwoordenVerwijderen