zondag 1 augustus 2010

Augustus challenge Scrappassion

Hier is het dan mijn eerste werk voor Scrappassion !!!!!! Een canvas vol bloemen, het was even flink wat knipwerk maar dan heb je ook wat..... Deze challenge is verzonnen door Liesbeth: Gebruik een canvas, draai deze om en verwerk op de achterkant Jouw gevoel van de zomer !
Er zijn hele gave canvassen gemaakt door de andere CTteam leden en het GCT lid. Dus ga vooral kijken en meedoen want natuurlijk valt ook nog wat te winnen !!!! De winnaar krijgt een digitale waardebon van 15,- deze maand gesponsort door Dolls and Decorations.
De tweede en derde plaats winnen het GCTlidmaatschap voor de maand september. Leuk toch ?
En dan zijn er gisteren zes pupjes geboren. Ik had mijn fototoestel vergeten aargh, maar ga vanmiddag nog even kijken en maak dan meteen wat foto's die ik dan in de volgende post laat zien. Tot dan !!!!

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan!!! Geen simpele challenge hé! En gefeliciteerd met de puppies, ik kan haast niet wachten om de foto's te zien, er gaan veel oooh's en aaaaw's vallen denk ik!
    xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aahh wat schattig, 6 kleine puppys...ben benieuwd naar de foto's!
    je canvas is prachtig,het zomergevoel straalt ervan af! wat zijn die bloemen van cc toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maja; ik vind je canvas echt heel mooi en leuk gedaan; echt zomers! De foto past er ook zo goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, om het canvas om te draaien! Het effect is echt verassend!!! En ik ben benieuwd (net als iedereen!) naar de puppies... het moet wel schattig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem heel erg gaaf geworden! Ik zal eens kijken of ik er iets van kan maken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om de achterkant van een canvas te gebruiken, heb je meteen "een lijst" rond je werk!! Prachtig gedaan hoor!! Enne... gefeliciteerd met de puppies!!! Ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is echt top geworden Maja!! Word er vrolijk van...ook een goed begin van je CT tijd bij ons!x

    BeantwoordenVerwijderen