zondag 31 januari 2010

Happy 101 award

Een friendsaward gekregen van Marjolijn !! Mijn eerste award !! En vanmiddag kreeg ik er weer een van Annie. Wat een verwennerij !! Dankjewel dames. Deze mag ik weer aan drie andere mensen doorgeven. En tien dingen opnoemen die ik leuk vind of die me blij maken. Dit zijn ze dan in willekeurige volgorde.
1 Honden.
2 scrappen.
3 Bloggen.
4 Lezen.
5 Tuinieren.
6 Wandelen met de honden in bos/polder/strand.
7 Mijn familie.
8 Jachttraining.
9 Fotograferen.
10 De zon.
Deze award wil ik graag doorgeven aan:Marit, omdat ze trouw mijn blog volgt en me zeker inspireerd. Aan Samantha die pas begonnen is met bloggen en je dan best wel een opsteker kunt gebruiken. Aan Danielle omdat ze zulke mooie dingen maakt.

Dan week 4 van het jaaroverzicht. Het woord was uitverkoop. Ik heb allerlei kreten uit reclamefolders gebruikt. Wat restjes dessinpapier, letterstickers en een datumstempel. Een deel van de journaling geprint en een deel geschreven. Samen met een fotootje van de jarige jobben (ik weet niet of dat een goed woord is ) "gestapelt" opgeplakt.
De geprinte journaling: Na de dure decembermaanden doe ik het in januari wat zuiniger aan. De uitverkoop gaat meestal aan mij voorbij. Ook omdat ik dan de jachttraining moet betalen en dat is een flinke hap uit het budget. Dan zijn mijn vader, zoon en schoonzoon jarig en heb ik me ingeschreven voor twee workshops. Dus ga ik niet meer winkelen. Wat wel mooi uitkomt zijn de hamsterweken bij diverse supermarkten. Zij stunten met 3 halen 2 betalen, 1 en 1 gratis enz....Daar maak ik dan ook graag gebruik van.
De geschreven journaling: Deze week heb ik de zolder schoongemaakt. Alle stof, spinnenwebben en rotzooi weg. Mijn eigen opruiming !!!!!!

De lay-out voor de wedstrijd van de scrapheap "decembertradities" is eindelijk af en opgestuurd.Ik plaats hem pas na de sluitingsdatum van de wedstrijd.

Bedankt voor het kijken.


5 opmerkingen:

  1. Dank voor de award Maja! Ik word maar weer verwend...! Na het weekend zal ik ergens tijd proberen te vinden om het allemaal in een blogpost te verwerken... nu eerst maar eens op naar morgen! Heb er zin in... zie je dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je Award Maja! je hebt hem ook dik verdiend met je prachtige werk. ik vind het superlief dat je hem ook aan mij doorgeeft. dank je wel. vrijdag ben ik lekker vrij, dan werk ik mijn blog weer bij, en ga ik jou en de award natuurlijk ook erin zetten!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maja, ik heb je blog gevonden via Marit's workshop, en heb net een beetje rondgekeken. Ik vind je werkjes echt heel erg mooi, wat me niet verwonderde na je werk voor Marit's workshop gezien te hebben. Ik blijf je in elk geval volgen! Tot later xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben via Danielle op je blog geraakt. Je hebt mooie creaties zeg... Ook je jaaroverzicht ziet er reuze uit... k ga af en toe komen neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen