vrijdag 22 oktober 2010

Het is weer vrijdag.

Wat gaat de tijd toch snel, het is al weer vrijdag!!! Tijd om te bloggen. Weer een herfst layout (ik zei al dat ik in herfststemming was), deze keer een foto van Aivy. De layout is gemaakt met de sketch van de oktoberchallenge van scrapbookingcompetitions. De sketch is deze keer door Ingeborg zelf gemaakt.

De achtergrond is met drie kleuren verf bewerkt om een soort van bosachtergrond te creëeren. Verder is de LO gemaakt van restjes dessinpapier. Alles van Cosmo Cricket behalve het rode papier die is van K & Company. De uiltjes heb ik geknipt uit een vel Sassafrass. De oranje blaadjes zijn gemaakt met behulp van een pons. Het chipboard rondje, de accolade en de pijl zijn geverfd. Het rondje daarna nog bestempeld. Verder zijn alle randen geinkt.

De bloemen heb ik gemaakt à la Natasja Verbeek. Die vind ik zo leuk en na een heleboel gefriemel is het me gelukt!!!!!!! In de Creatief met foto's van Febr/ mrt 2010 wordt uitgelegd hoe je ze kunt maken. Ook hier bij Ingeborg staat een uitleg.

Dan is er nog de totally white challenge van Scrappassion. Er zijn al aardig wat inzendigen maar er kunnen er natuurlijk nog veeeeel meer bij!
Bedankt voor het kijken. Scrap ze!!!!!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

  1. Wow gave LO zeg! Die bloemen moet ik toch ook eens proberen, superleuk!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt mooie herftslayout Maja!!! Als het weer buiten nu ook eens zo mooi was...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Maja, wat een beauty weer! Heel mooi met die herfstkleuren. En helemaal jouw stijl!

    Groetjes Marolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... alweer zo'n prachtige layout!! Je bent errug goed geworden met verf vind ik!! Deze achtergrond is super!!
    De restjes dessin papier zijn zoooo leuk, goed dat je die bewaard hebt!! (ik gooi zelf trouwens ook niet gauw wat weg hoor, zal de Zeeuwse "zuunigheid" wel zijn. hihi....)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk die roosjes a la Natasja ;)
    Je achtergrond is wederom zo apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie layout Maja! prachtig die achtergrond en al die bloemetjes/roosjes!Prachtige details en zôn mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen