vrijdag 29 oktober 2010

Puzzelen

Een layout gemaakt voor een secretlift op een forum. Iemand maakt een layout. De volgende op de lijst gebruikt deze LO als inspiratie en stuurt die weer door naar de volgende persoon enz, enz. Als uiteindelijk iedereen geweest is kijken we wat er nog over is van de oorspronkelijke layout !! Meestal is dat niet veel hihihi.
Op de foto's zie je mijn schoonmoeder die lekker in de tuin zit te puzzelen. Het achtergrondvel is van Cosmo Cricket met daarover wat gele en blauwe verf. De letters zijn restjes rub-ons, de mat is een vel uit het puzzelboekje, de pijl is van chipboard en ook geverfd. Alle andere embellishments zijn geknipt uit verschillende restjes dessinpapier. De titel is gemaakt met thickers en kleine letterstickertjes, de andere tekst heb ik geschreven.
Oh ja, mijn schoonmoeder vond hem erg leuk !!!!!!!!
Bedankt weer voor het kijken en tot maandag want dan is het weer de eerste van de maand en tijd voor een nieuwe challenge van Scrappassion!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Ik ken dat "cirkel systeem" maar heb er nooit zelf aan meegedaan - lijkt me leuk om te zien hoe het begint en eindigd! Mooie layout, en geweldig ook hoe je die puzzel bladzijde gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi Maja, leuk met de bladzijde uit het boekje!! Kan me voorstellen dat je schoonmoeder hem mooi vind!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout Maja!! Zo leuk hoe je alle "restjes" weet te gebruiken in je werk!! En dat je een vel uit het puzzelboekje hebt gebruikt is inderdaad een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is echt een superleuke lo geworden!!! ik tjoeketjoek weer verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet echt heel wat bijlezen op je blog! Wat weer een mooi layout, ik vind je gebruik van materialen zo gaaf en creatief! Prachtig design ook!

    BeantwoordenVerwijderen